Үйл ажиллагааны ёс зүйн шаардлагын жишиг, жишээг танилцуулж байна.
- Харилцаанд “баярлалаа”, “уучлаарай” зэрэг үгсийг ашигладаг байх
- Ажлын биелэлтэнд өөрөө өөртөө хяналт тавьдаг байх
- Бусадтай “хүнлэг” харьцдаг байх
- Бусдыг шашин шүтлэг, үнэт зүйл, гарал угсаагаар ялгаварлахгүй байх
- Бусдад хоосон амлалт өгөх, ая тал засах, хахуул өгөх
- Зүй бусаар бие авч явахгүй байх
- Бусдад ёс зүйн хариуцлага хүлээлгэх гэхээсээ илүүтэй ёс зүйг төлөвшүүлэх нь чухал
- Үнэт зүйл, нууц хадгалах
- Тогтсон хандлага, зан үйл дагах
- Шударга, хүнлэг ёс
- Хариуцлагатай бүтээлч чанар
- Эелдэг, хүндэтгэлтэй чанар
- Үйлчлэгчийн ёс зүй чухал боловч үйлчлүүлэгчийн ёс мөн чухал.
Танд энэ чиглэлээр сургалт зөвлөх үйлчилгээ шаардлагатай байгаа бол:
90001075 80001075 70001075 | info@mhri.mn хандана уу? Баярлалаа.
Танд энэхүү мэдээлэл таалагдаж байвал Like дараарай! |